Om bråket idag.

Okej, så jag suger på att blogga jag vet x). Men det gör Lina också! Konstigt nog mer än mig! HAHA. Men aja, idag sov jag första lektionen och vakna på rasten. Sen komma Alva och bitcha sig från ingenstans -.-' men jag fick damp och börja skrika massa saker på henne. Hatar that bitch. Men aja Alva sa att jag hade skapat en hatar lina klubb, asså vafan?! Jag är inte 3? Men sen så tog Anki alla armband jag hade gett till dom och så klippte alva sönder dom, när jag såg den gick jag till henne och tog perslin skiten med MINA pälor i och slängde ner på golvet! Nu är dom skit sura för jag inte plockar upp det! Jag skiter i ! Fan deras egna fel, DOM VET ATT JAG FÅR DAMP SKIT LÄTT! Men aja, ska iaf inte gå till skolan imorn tror jag för Anki är så cp, vafan fråga mig om min åskit!! Jag har ju bevis, det har inte Alva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0